Indická masáž

Tato mimořádná masáž hlavy ulevuje od napětí a stresu, dovede vás k maximální relaxaci a uvolnění. Působí jako opravdový lék na různé bolesti a napětí ve svalech krku a ramen. Velmi účinné je k masáži hlavy přidat antistresovou sestavu masáže ramen a šíje, protože se tím zákazník zbaví obrovské psychické zátěže a bude se cítit jako znovuzrozený…

Masáž hlavy je prospěšná díky tomu, že se praktikuje na částech, které jsou důležitými energetickými centry. Pokud je člověk ve stresu, hromadí se v těchto oblastech napětí a zapříčiňuje spoustu dalších bolestí.

Masáž kůže na temenu hlavy podporuje přísun krve k folikulům a zlepšuje přísun živin potřebných ke zdravému růstu vlasů. Nyní je nejběžnější příčinou nedostatečného krevního toku svalová tenze – napětí – vytvářené stresem. Tímto pomáhá masáž rozptýlit celkové napětí, zlepšuje nejen stav vlasů, ale současně hraje neocenitelnou úlohu při léčení problémů spojených se stresem. Těmi jsou bolesti hlavy a příliš namáhané oči.

Účinky indické masáže:

- uvolnění napětí v klíčových oblastech, úleva od bolesti
- znovuobnovení kloubní pohyblivosti krku a ramen
- při bolestech hlavy, migrénách, zmírnění očního napětí
- zlepšení cirkulace krve ve ztuhlých svalech, zvýšení přívodu kyslíku do tkání, podpora
  lymfatického systému, odvod toxických látek
- uvolnění napětí svalstva vlasové pokožky hlavy, povzbuzení růstu vlasů, zlepšení jejich kvality
- podpora činnosti nervového systému, při poruchách spánku
- zlepšení koncentrace

Kontraindikace:

- infekční onemocnění, horečka
- místní infekce, zánět